FAQ

Vytvoril(a) som objednávku, ale nedostal(a) som potvrdenie?

Ak ste zadali správny e-mail, potvrdenie objednávky a následné informácie o odoslaní vám budú zaslané na vašu e-mailovú adresu. Skontrolujte prosím priečinok SPAM alebo NEVYŽIADANÁ POŠTA a pridajte našu e-mailovú adresu info@lemberg-kaviar.eu do zoznamu dôveryhodných kontaktov.

Odkiaľ pochádza kaviár?

Červený kaviár značky Lemberg pochádza z rôznych druhov divokých lososov zo severozápadného Tichého oceánu. Surový kaviár je okamžite po výlove doručený do spracovateľských zariadení Lembergu z nedotknutých, ekologicky čistých oblastí rybolovu na Aljaške (USA) a v Kanade.Pokiaľ ide o jeseterový kaviár, kvôli zákazu lovu jeseterov v prírodných podmienkach získava Lemberg väčšinu kaviáru z európskych fariem. Kaviár získaný v týchto moderných akvakultúrnych zariadeniach má rovnakú kvalitu a chuť ako ten z prírodného prostredia. V týchto farmách sa chová sibírsky (Acipenser Baerii) a ruský (Acipenser gueldenstaedtii) jeseter. Americký jeseter je jediný druh, ktorý je možné loviť v prírode – tento kaviár pochádza do Lemberg Caviar House z oblasti rieky Mississippi v USA.

Ako je moja objednávka doručená?

Naše produkty sú zaručene čerstvé. Skladujú sa a spracúvajú podľa prísnych zdravotných a potravinárskych predpisov. Každá objednávka je zabalená v chladenej miestnosti pomocou polystyrénového/termálneho balenia a chladiacich gélových vložiek, aby sa zabezpečilo vhodné prostredie na prepravu až po dobu 5 dní (v závislosti od vonkajšej teploty a poveternostných podmienok). Ak máte akékoľvek otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať.

Kedy môžem očakávať doručenie mojej objednávky?

Ak je objednávka vytvorená od pondelka do stredy pred 14:00, bude spracovaná v ten istý deň a doručená do 2–3 pracovných dní. POZNÁMKA: Počas sviatočných období (Vianoce, Nový rok, Veľká noc atď.) môžeme odosielať aj v piatok, v závislosti od dostupnosti kuriéra.

Väčšina objednávok je odosielaná službou UPS a číslo zásielky vám bude zaslané e-mailom po odoslaní objednávky z nášho skladu.

Zodpovednosť za sledovanie objednávky a nahlásenie prípadných meškaní kuriérovi alebo nášmu zákazníckemu servisu (info@lemberg-kaviar.eu) je na strane zákazníka.

Doručovanie spoločnosťou UPS prebieha počas pracovných dní (utorok až piatok) medzi 8:00 a 18:00.

Aký je poplatok za doručenie?

Štandardný poplatok za doručenie je len 15 € pri objednávkach do 200 €.
Objednávky nad 200 € majú doručenie zdarma.

Moja objednávka prišla poškodená. Čo mám robiť?

V nepravdepodobnom prípade, že vaša objednávka dorazí poškodená, prosím, odfoťte poškodený obal a produkty a pošlite fotografie na e-mail nášho zákazníckeho servisu: info@lemberg-kaviar.eu.

Poškodenie vyhodnotíme a budeme vás kontaktovať s riešením.

Fotodokumentácia je pre nás veľmi dôležitá a zaručuje, že podnikneme rýchle a primerané kroky na vyriešenie situácie k vašej spokojnosti.

Chladiace gélové vankúšiky sa roztopili vo vnútri balenia a obávam sa, či je kaviár bezpečný na konzumáciu?

Keďže je náš kaviár vákuovo balený v súlade s prísnymi hygienickými a bezpečnostnými normami a vo väčšine prípadov prirodzene konzervovaný, a zvyčajne doručený do 5 dní od odoslania, najhoršie, čo sa môže stať, je, že sa doba trvanlivosti skráti o niekoľko týždňov.

Naše produkty sú zaručene čerstvé. Skladujú a spracúvajú sa podľa prísnych hygienických a potravinových štandardov. Každá objednávka je zabalená v chladenej miestnosti s použitím polystyrénového/termálneho obalu a chladiacich gélových vankúšikov, aby sa zabezpečili vhodné podmienky na prepravu až do 5 dní (v závislosti od vonkajšej teploty a počasia).

Ak máte pochybnosti, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis na info@lemberg-kaviar.eu.

Môžem zaplatiť v hotovosti pri doručení?

Nie, platba musí byť uskutočnená prostredníctvom našej webovej stránky pri zadávaní objednávky. Ako platobné metódy akceptujeme Maestro, MasterCard, Visa a PayPal. Ak narazíte na akékoľvek problémy pri platbe priamo na našej stránke, obráťte sa na vašu banku, ktorá kartu vydala, a prekonzultujte prípadné bezpečnostné opatrenia. Ak problém pretrváva, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis na adrese: info@lemberg-kaviar.eu.

Môžem vrátiť svoju objednávku?

Vrátenie našich produktov nemôžeme akceptovať z dôvodu zdravotných a bezpečnostných opatrení. Avšak, za určitých okolností môžeme prijať vrátenie nepoužitých a neotvorených produktov, za predpokladu, že budú vrátené v pôvodnom balení (termoboxoch a chladiacich vložkách) alebo v inom adekvátnom balení.

DÔLEŽITÉ: Každé vrátenie musí byť vopred oznámené a dohodnuté s naším zákazníckym servisom predtým, ako nám produkty zašlete späť. Každý prípad posudzujeme individuálne.